Бенефит България Консулт лого


БИЗНЕС СЪВЕТИ И ИДЕИ



БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЕМАЧИ
И ЛИДЕРИ НА БИЗНЕСА

МОГАТ И ПОВЕЧЕ


> ПРЕЗЕНТАЦИЯ НА НАЙ - ВИСОКО БИЗНЕС НИВО

Ключът към отварянето на всяка една врата е да притежаваш силата и куража да представяш бизнеса пред когото си поискаш, както си поискаш, когато си поискаш.


> АВТОГОЛ ЗА БИЗНЕСА

В случай, че един ден се наложи на Лидерите, Акционерите или Собствениците да продадат част от търговските дялове или целия бизнес на Инвеститори, Потенциални Купувачи или на Техни Бъдещи Партньори, НИКОГА да не правят огромната грешка с лека ръка да позволят на отсрещната страна да оцени бизнеса им...


> 💺 ЗАТЕГНИ КОЛАНИТЕ ЗА ИЗЛИТАНЕ ✈

Новият ПРЕЗИДЕНТ и Изпълнителен Директор на Държавата встъпи в длъжност. Сега е времето той да получи нови инструкции от БОРДА НА ДИРЕКТОРИТЕ на Българския Бизнес за ВИСШ ПИЛОТАЖ с много точни маневри - лупинги и свредели по вертикалната и хоризонталната плоскост...


> Коя е обратната страна на всяко бизнес предизвикателство?

Следвайки своя път към печеливш и устойчив бизнес модел, повечето фирми в България имат един много ценен ресурс - Р И С К Ъ Т.


> НА ПО-ГОРНА ПРЕДАВКА ➂ ➠ ➃ ➠ ➄

"КОГАТО БИЗНЕСЪТ НАБЕРЕ СЕРИОЗЕН МОМЕНТУМ Е ТВЪРДЕ ВЕРОЯТНО ТОЙ ДА ОСТАНЕ МНОГО ПО-ДЪЛГО ВРЕМЕ В ДВИЖЕНИЕ."


> ДА СЕ ПРЕДВИДИ БЪДЕЩЕТО НА БИЗНЕСА

Лидерите - собствениците на бизнеси в България (независимо от възрастта си) да се опитат да бъдат по-сериозни в намеренията си да придобият нови качества за личностното си развитие, качества, с които да могат по-добре да разбират хората, с които работят, и по специално да разбират хората, които имат сериозно влияние в сферата на бизнеса.


> СЕГА или НИКОГА за БИЗНЕСА

Според различни наблюдения и собствени прогнозни виждания на група от Български и Външни Инвеститори, тясно свързани с Бенефит България Консулт, следващите 3 години (от последните 30 на прехода) ще бъдат едни от най-критичните за Българската пазарна икономика, дори и за активно работещи сектори.


> 5 начина за трансформиране бъдещето на бизнеса

БИЗНЕС СТРАТЕГИИТЕ СА ИЗЖИВЕЛИ СВОЕТО ВРЕМЕСтратегиите за бизнеса са остарели, неприложими и са изживели своето време. СТРАТЕГИИ, КОИТО РАБОТЯТ...


> ЗАЩО ЕТАП 1 и ЕТАП 2 ОТ УСЛУГИТЕ НА БЕНЕФИТ БЪЛГАРИЯ?

Поглеждайки безпристрастно към цялата дейност отстрани, ще са ни необходими само няколко часа, за да открием и установим всички спънки, които досега са възпрепятствали...


> И НА ⇦ ЗАПАД И НА ИЗТОК ⇨ ☌ ٠•● ‖ ●•٠ ☌

От сега нататък всички Лидери на бизнеса в България ще имат единственото по рода си преимущество и изключителните възможности да ИГРАЯТ еднакво и в двете посоки на света и НА ⇦ ЗАПАД и НА ИЗТОК ⇨.


> 1% или 99% процента?

1. Стоките (услугите) си приличат с всички останали, само че са малко по-евтини, услугите са малко по-бързи и предоставяте много по-добро клиентско обслужване. Това правят повечето от (99 %) от бизнесите в България и по този начин превръщат своите продукти и услуги в СТОКА ЗА ПОТРЕБЛЕНИЕ. Това са едни от най-важните ключови причини повечето бизнеси да продължават да се мъчат и страдат и по този начин бавно, но сигурно да се доближават до фалит.


> "МЕКАТА" част в бизнеса е "НАЙ-ТВЪРДАТА" част.

Много собственици на български фирми считат, че "служебното" говорене (комуникиране) с клиентите ще им донесе престиж, PR, ще генерира доверие и по този начин ще привлекат още повече клиенти. За съжаление, много от тях, дори и на пределна възраст, все още не са усвоили



> ПРЕДИМСТВОТО ДА ЗНАЕШ ТОЧНО КОГА ДА СИ ТРЪГНЕШ ОТ ПРАЗНЕНСТВОТО (ПАРТИТО)

Ако в сектора, в който оперира бизнесът, е станало твърде пренаселено от новопоявили се конкуренти, задкулисни контрагенти с неясни бизнес цели, дългогодишни корумпирани административни служители ("приятели на бизнеса") и заробващи банкери, обещаващи нисколихвени заеми, собствениците/акционерите да знаят, че има сигурен изход...


> ✂ ДА СЕ СРЕЖАТ ЗАВИНАГИ СТАРИТЕ НЕПРОДУКТИВНИ ВРЪЗКИ В БИЗНЕСА

Собственици, Управители и Мениджъри на фирми да срежат веднъж завинаги старите непродуктивни връзки и да поемат нови възможности за откриване истинския потенциал на техния бизнес.



> ВЯТЪРЪТ НА ПРОМЯНАТА В БИЗНЕСА ВЕЧЕ СЕ УСЕЩА ⋞

Бизнесът да е конкурентоспособен е едно нещо, а да остане такъв за по-дълго време е съвсем друго нещо.


> КОЙ ВЯРВА НА ПРОГНОЗИТЕ?

Всички прогнози в света се създават, за да може умело да се внуши чувството, че някой, някъде, по някакъв начин знае, има силата и може да предскаже с точност бъдещето ни.