Бенефит България Консулт лого


СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА



СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА


ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА, НО НЕ ЗА ДЪЛГО...


Фирмите в България да не задържат семплотата твърде за дълго в бизнеса, а да се опитат да ИНОВИРАТ и запознаят по нов начин следващите поколения с техните продукти, защото новите поколения въобще няма да се интересуват коя е била любимата майонеза на родителите, бабите и дядовците им. Ако НЕ СЕ ИНОВИРА, за да се ПРЕДСТАВИ НА МЛАДИТЕ и ПОДРАСТВАЩИ ПОКОЛЕНИЯ ПРОДУКТА И МАРКАТА ПО НОВ НАЧИН, те ще подминат рафта в супермакета и, повлияни от все по налагащата се обща тенденция за така наречения "ограничен на калории" стил на живот или просто повлияни от модернизма на НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД, с лека ръка ще посегнат към майонезата на HEINZ, която според тях щом е чужда е и новаторска и здравословна.

Любимите продукти на "бейби бумарите в България" и още няколко поколения след тях в следващите години ще бъдат във фазата на плавно затихване, а заедно с това ще "затихнат" и оборотите на фирмите, които ги произвеждат.




ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА И Я ПРЕДСТАВЕТЕ ПО НОВ, МНОГО ПО-ИНТЕРЕСЕН И ИНОВАТИВЕН НАЧИН
НА СЛЕДВАЩОТО ДИГИТАЛНО ПОКОЛЕНИЕ!


Намираме инвестиции за развитие или изцяло продаваме Вашия бизнес




"...един добър пример за това е опитът на българска фирма, която неистово има желанието да възобнови бившата марка велосипеди "БАЛКАН".

Прекалено водени от семплотата и надявайки се на НОСТАЛГИЯТА като маркетингов подход, мениджърите наивно са забравили факта, че още поколенията на 80-те вече бяха влюбени "до уши" в марката велосипеди BMX, която им бе небрежно подхвърлена от един единствен детски филм, наречен "ИЗВЪНЗЕМНОТО".

Свободомислещите егоцентрични, независими от монопола, твърде дигитализирани нови поколения в България въобще няма да им "ПУКА" кои са били любимите стоки и продукти на техните предшественици."

Николай Славков
Управител

Бенефит България Консулт ЕООД