ИСТОРИЯ


СИМФОНОЛОГИЯ
БЕНЕФИТ БЪЛГАРИЯ


24 ГОДИНИ ПЕРСПЕКТИВНИ ВЪЗМОЖНОСТИ! (1992 - 2016)

Още през 1992 г., едни от най-големите български фирми повярваха в нашите идеи и ни се довериха. От Рекламна Агенция (1992) с хонорари от 500 лв. - 1800 лв. за рекламен аудио клип от 30 секунди до Бенефит България Консулт ЕООД с набрани инвестиции от 300 000 € (2010) до връзки с Инвеститори с възможности над 500 млн. € (2016) - това е нашата история...

„Познанието не е даденост. То се учи. Започнах първата специализирана в България услуга за представяне на български фирми на национално ниво по най-уникалния и неповторим начин чрез специално композирани и продуцирани за Телевизия и Радио аудио рекламни клипове още през далечната 1992 година." - Николай Славков


УСПЕХЪТ Е ЗАКОДИРАН ВЪВ ВСЕКИ ОТ НАС ОЩЕ ОТ РАННИТЕ НИ ГОДИНИ!


„На 17 години ме изключиха от училище (1993 г.) затова, че се появиха две статии за мен в медиите, затова че участвах с моя музикална продукция в младежкото предаване “Формула 5″ на БНТ с водеща Наталия Симеонова, затова че продуцирах и изкомпозирах нов аудио сигнал (Jingle) по случай годишнината на най-популярното музикално радио шоу в България - радио предаването на Тома Спространов "Пулсиращи ноти" и затова, че бях поканен да направя аудио реклама за видео клип, излъчван по Канал 1 за талонната игра ШАНС ЗА ВСИЧКИ на Българския Спортен Тотализатор - СПОРТ ТОТО.

Бях изключен не само затова, а и за още много други минали "провинения" като:

- Първата ми аудио реклама през 1992 г. за една от големите български фирми - ЕЛТЕКС
- Аудио сигнал за нашумялата по онова време в цяла България дискотека - Корадо Лукс
- Участие и заемане второ място в конкурс за рекламна музика (първото място спечели Кирил Ампов - бащата на ГРАФА - Владимир Ампов)
- Други самоволни участия в радио предавания на живо

Претекстът за изключването беше:

- Не съм се вписвал в порядките за примерно поведение в клас според моите съученици
- Било още много рано да печеля пари от това, което мога и умея
- Уронвал съм престижа на учебното заведение и най-вече съм правел всичко без позволението на директора на училището

Разбира се, бях изключен само за три месеца (през лятната ваканция) и след намесата на г-жа Елка Константинова (тогава Министър на културата) през септември бях възстановен отново в училище на извънреден учителски съвет само за 20 минути. Трябваше да обещая пред всички учители на съвета , че "ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ПРАВЯ ТАКА": да се изявявам по телевизия или радио, да се откажа от рекламния бизнес от който тогава печелех доста добре за възрастта си като ученик, т.е. да престана да се изявявам публично и да печеля от собствения си труд.

Още от малки ни задължават да избираме какви да станем като пораснем и ни налагат да определяме съдбата си. В училище ни канализират мисленето и ни насочват към различни професии. В университета получаваме диплома, т.е. получаваме професия, която става тежко бреме за цял живот. Всеки човек носи в себе си изобилие от всестранни умения с неограничени възможности, но трудно се осмелява да прекрачи границата, да навлезе в непознатото, да разчупи оковите на предишните си убеждения, подхвърлени му и наложени от някой друг - НЕ ОТ САМИЯ НЕГО." - Николай Славков

Бенефит България Консулт
Бенефит България Консулт
Бенефит България Консулт

Николай Славков на 15, 16 и 17 г.


Статия - 1990 г.Бенефит България Консулт

* Всички аудио сигнали са възстановени с възможно най-доброто качество от лична колекция.


Сигнал (Jingle) "Пулсиращи ноти" за радио Хоризонт - 1993 г.

Телевизионна и Радио реклама "Шанс за всички" СПОРТ ТОТО - 1993 г.


Авторска песен към видео клип на фирма "Елтекс" - 1992 г.

Аудио инструментал за шапка на "Александра Видео" - 1993 г.



- МЕЖДУ ДВА СВЯТА -

БИТКАТА НА НИКОЛАЙ СЛАВКОВ МЕЖДУ ИЗКУСТВОТО
И БИЗНЕСА (1992-2000)



Закърмен с продажбите, с дарба за изкуство, отдаден на бизнеса, баща на две деца, едното от които губи трагично в Канада, преминал през последствията на тежък развод, понесъл дузина лични и бизнес провали и изправил се смело срещу превратностите на съдбата: може би няма по-подготвен и мотивиран човек в България, който да си е поставил за цел да издигне българския бизнес и българските предприемачи на заслужено световно ниво. Той не притежава диплома от езикова гимназия или отличия от университет със специалност "Международни отношения". Той е човек на практиката и опита. Но най-интересната част от историята на Николай е неговата дългогодишна битка да избира между ИЗКУСТВОТО и БИЗНЕСА. След ожесточен спор със своя преподавател по Професионални Продажби от JFК Business School в Монреал, Канада - Роберто Валентино, че музиката няма нищо общо с бизнеса, получава от него най-безценния съвет, който променя живота на Николай завинаги - цитира му известния художник, илюстратор на реклами Анди Уорхол: "Да бъдеш добър в бизнеса e най-атрактивния вид изкуство. Правенето на пари е изкуство и работата е изкуство, а добрият бизнес е най-доброто изкуство." Николай Славков веднъж за винаги решава да съчетаe и двете - и ИЗКУСТВОТО, и БИЗНЕСА.


Николай Славков е роден през 1975 г. Син на баща военен и майка учител-преводач, научава какво е дисциплина и отговорности още от малък. На 12 г. свири професионално не само на акордеон, пиано, китара и контрабас, а и отлично познава селския труд и борави добре с мотиката и лопатата. Получава усета за продажбите от баба си (продавачка на зеленчуци), заема твърдостта и дисциплината от баща си, презентационните умения и увереността наследява от майка си. Първите опити да продава започва сам на 13 г. през лятната ваканция, като заема 20 лв. от баба си, за да купи от склад за безалкохолни напитки в града малки бутилки Pepsi - 250 мл. Пренасял ги с чанти по влака и ги препродавал добре изстудени в близост до чешмата в центъра на бащиното си село с печалба от 0.50 стотинки. Уловката била в това, че всеки, който се навеждал да пие от чешмата, виждал отдолу под течащата вода пълна догоре метална кофа с добре изстудени шишета с марката Pepsi. Въпросите идвали веднага дали газираното се продава? Чудейки се как да запълни времето, докато клиентът пиел колата, Николай започнал да задава всякакъв тип въпроси и така се научил бързо да захваща непринудени разговори. Още тогава разбрал колко е важно да улови "тънката нишка", да издърпа "меката струна" и натисне "червения бутон" на всеки един клиент.
Два месеца се радвал на успешни продажби, докато един ден не заварил братовчед си заедно с приятели от квартала да изпиват почти всичките бутилки с Pepsi в двора на баба си. Така и приключило първото бизнес начинание на Николай - с изненадващ фалит.


Следващото лято започва първата си платена работа. Научен да прислужва от самия Атанас Търев (национален спортист по овчарски скок) - да
бърше масите и мете с метла плочките пред кафенето му, Николай се заразява не само от спортните успехи и световните му титли, а и от успехите и
преките съвети на хората от неговата компания - легендите на българския спорт - Стефка Костадинова и Георги Марков. Те амбицират Николай да
запише първите си собствени песни в националното радио. Една от тях веднага е предложена от Тома Спространов (музикален журналист) да бъде
излъчена по време на негово участие в радио предаване в Манчестър - Англия.

Силно повлиян от личния съвет на Жорж Ганчев (артист, бизнесмен, политик) за необятните възможности на изкуството и музиката в бизнеса, започва
собствен бизнес още на 17 г. (1992). Прави пробив с аудио реклами в националната телевизия и радио, като партнира с едни от "големите" тогава в
рекламата. Възпрепятстван да продължи да твори от собствените си преподаватели в училище, Николай захваща улична търговия, като същевременно
и учи. За да набере достатъчно парични средства и да финансира следващия си бизнес - внос на най-луксозните халати тогава в България,
произведени от фирмата Йоздилек в Турция, организира туристически забавления (екскурзии из страната) на ученици - негови връстници. През 1995 г.
открива три щанда в закрити търговски обекти. Не е подминат от девалвацията на лева и губи всичко, след което отново се обръща към изкуството.


Развигор Попов (съпруг на естрадната певицата Мими Иванова) съветва Николай да преоткрие света с музика не само в България, а и в Чужбина. Приет в Berklee College of Music - Boston USA, през 1996 г. той заминава да учи филмова музика. Финансовата криза в България възпрепятства спонсора да заплати пълната сума за обучението и то е провалено. Недостигът на парични средства принуждава Николай да работи в столовата на колежа като мияч на чинии и момче за всичко, освен това разнася и матраци по цялото североизточно крайбрежие на САЩ и работи като градинар и бояджия. Твърдо е решен да зареже музиката и да имигрира в САЩ, но съдбата му подхвърля първия договор за работа като салонен пианист в престижен хотел в центъра на Цюрих - Швейцария. Разколебан дали да остане в Америка или да се завърне в Европа, се вслушва в съвета на Mike Moritz, американски бизнесмен, на когото коси ливадата в имението му, да се завърне в Европа, да събере достатъчно пари и да подготви проект с филмова музика за стипендия. От първия си договор в Швейцария, когато е на 20 години, Николай печели 3500 швейцарски франка само за един месец. От там нататък преоткрива друг свят на възможности и не престава да работи в страни като Германия и най-вече Норвегия. По-късно, през 2000 г., спечелва стипендия за филмова музика от Бъркли Колеж в Бостън с четирите филмови композиции (на видеата по-долу), но сам разбира, че отдавна е надраснал връстниците си и няма никакъв смисъл да губи времето си в обучение по филмова музика.


Композиция - Битката при Клокотница 1 - 2000 г.

Композиция - Моите филмови награди - 2000 г.


Композиция - Битката при Клокотница 2 - 2000 г.

Композиция - Луд български джаз - 2000 г.


Бенефит България Консулт
Бенефит България Консулт

/ Бар "Наздраве", Bar Cheers / Кулата Джон Ханкок, John Hancock Tower / Meiringen - Швейцария / Highland Lodge Hotel - Гейло, Норвегия / 1996-2000


Бенефит България Консулт
Бенефит България Консулт



СЪДБАТА НИ ИЗПРАЩА В НАЙ-РАЗЛИЧНИ КРАИЩА НА СВЕТА, ЗА ДА НИ НАКАРА САМИ ДА СЕ УБЕДИМ, ЧЕ "КАМЪКЪТ СИ ТЕЖИ НА МЯСТОТО"
(2001 - 2016)
Бенефит България Консулт

УСПЕХЪТ Е НАИСТИНА ФЕНОМЕНАЛЕН, КОГАТО ЧОВЕК СЪУМЕЕ ДА СЪЧЕТАЕ СОБСТВЕНИТЕ СИ ВЪЗМОЖНОСТИ ПО НАЙ-УНИКАЛНИЯ НАЧИН


Работата като музикант (пиано бар предимно в 4 звездни хотели) в различни страни в Европа дава възможност на Николай Славков чрез изкуството не само бързо да навлезе в бита и опознае нрава на западната култура, а и умело да се научи да комуникира с хора на бизнеса от целия свят по време на най-различни бизнес събития: конференции, самити, семинари и др. срещи, организирани от хотелите, в които той работи. Още тогава забелязва изключителната харизма у някои бизнесмени, и това, че тези "хора на бизнеса" понякога свирели и пеели много по-добре и от самия него. Един от тях бил Petter Stordalen (Норвежки милиардер). В една новогодишна нощ, Николай трябвало да пее и свири пиано бар в един от сто и четиридесетте хотела на Stordalen. Но вместо сам да забавлява всичките 1200 празнуващи, самият Petter Stordalen направил това вместо него. Николай само акомпанирал и припявал. От тогава той сериозно се замислил дали работата като музикант ще бъде неговото "поприще" за цял живот. ВСЕКИ ИМА В ЖИВОТА СИ СВОЯТА ПРЕВРАТНА ТОЧКА. Николай Славков окончателно решил "да обърне масата" и да премине на другата страна. Имигрира със съпругата си в Канада, където завършва "Професионални продажби" в бизнес училище в Монреал. Работи като презентатор на фирми от сферата на високо технологичните продукти за медицинско обслужване. Отлично разбира, че работата от девет до пет не е за него и това, че човек най-вече тежи на мястото си само там, където е роден - в собствената си държава, там, където "КАМЪКЪТ СИ ТЕЖИ НА МЯСТОТО".

Идеята да изгради постепенно стабилна бизнес мрежа от предприемачи и утвърдени бизнесмени, които да прилагат новите световни модели за управление и развитие на бизнеса, като по този начин допринесат за подобряване икономиката на България и превръщането на страната ни не само в модерна Европейска държава, но и в активен участник в световната икономика, кара Николай Славков през 2009 г. да се завърне в България и да започне собствен бизнес - издигане на български фирми на световно ниво чрез уникалните си комплексни бизнес услуги. Още на следващата 2010 година, убеждава френска фирма, занимаваща се в сферата на енергетиката да инвестира над 300 000 € в България. Така и започва бизнеса на Николай Славков с набиране на инвестиции за български фирми. С фирмата си Бенефит България Консулт ЕООД презентира и представя български компании пред Инвеститори от селскостопанския, хранителния и промишления сектор на конференции, самити, бизнес срещи, търговски изложения и др. във Франция, Испания и Италия. През 2014 г. започва партньорство с Инвеститори от Чужбина с възможности и капитали над 500 млн. €.


"Помни! Музиката е единствения път за реализиране на каквато и да е мисъл, чувство или желание. Без музика нищо не се постига. Музикален ли е човек, може да постигне всичко, каквото душата му желае. Онези, които са станали богати, пеят и свирят добре" - Петър Дънов


Бенефит България Консулт

"Бенефит България Консулт съдейства на фирми, опериращи в проспериращ икономически сектор в България да развият бизнеса си от Национално до Европейско / Световно ниво и да получат допълнително финансиране от инвеститори, частни инвестиционни фондове и инвестиционни компании от България и Чужбина.

Използвайки дългогодишните си професионални подходи за откриване причините и определяне възможности за повишаване стойността на бизнеса и конкурентоспособността на продукта (услугата) и специалните стратегии за издигане имиджа на всяка една фирма, Бенефит България Консулт има намерението и амбицията да се изгради като една от най-доверените, предпочитани, уважавани и специализирани компании в България за Преки Частни Инвестиции и Развитие на фирми от Национално до Европейско и Световно ниво." - Николай Славков