Бенефит България Консулт лого


ЛОЯЛНОСТ В БИЗНЕСА



СТОПАНИТЕ НА БИЗНЕСА ДА ПРЕБОРЯТ ИЛЮЗИЯТА ЗА ЛОЯЛНОСТ


Мислили ли са някога ОТГОВОРНИТЕ за бизнеса дали техните служители и работници трябва да са много по-лоялни към фирмата?

А за обратното, че в даден момент самата фирма трябва да бъде много по-лоялна към нейните служители и работници?

А за ЛОЯЛНОСТТА към банката кредитор или ЛОЯЛНОСТТА към нейните доставчици?

Лоялността е другият начин да получиш нещо, което в противен случай е невъзможно да получиш.


ИЗКРИВЕНАТА И ПОГРЕШНО РАЗБРАНА ИЛЮЗИЯ ЗА ЛОЯЛНОСТ ВИНАГИ ЗАСТАВА НА ПЪТЯ НА ВСЯКА ЕДНА ДОБРА БИЗНЕС ПРАКТИКА.



Пример 1: РАБОТНИК / СЛУЖИТЕЛ ДЪРЖИ РАБОТОДАТЕЛЯ КАТО ЗАЛОЖНИК

Кой работодател ще държи толкова много на работник или служител, който е бил твърде дълго лоялен към фирмата, но, за съжаление, отдавна е спрял да допринася с каквото и да е било за бизнеса, поради ред причини - възраст, липса на приспособяване към новото, изостанало мислене, пълна изолация от технологичния свят или друго?

Пример 2: БАНКАТА ДЪРЖИ КЛИЕНТА СИ КАТО ЗАЛОЖНИК

Кой банкер досега е обещавал, че след като клиентът до този мемент е бил толкова изпълнителен и ЛОЯЛЕН към неговата банка, в най-трудните му (финансови) времена ще застане твърдо зад него и ще отвърне със същата предана ЛОЯЛНОСТ?




ТОВА СА ФОРМИ НА ПОГРЕШНО РАЗБРАНО ВЪЗПРИЯТИЕ
ЗА ПОНЯТИЕТО ЛОЯЛНОСТ.


Намираме инвестиции за развитие или изцяло продаваме Вашия бизнес



"Изискващата твърде много лоялност от своите потребители Австрийска компания EVN днес отчайващо се опитва да рекламира в социалната мрежа Facebook и рекламния вестник на Kaufland предлаганата от тях цена - 10 лв. за кубик ПОЛУ-ТОПЛА вода на своите бивши клиенти, които вече отдавна са премахнали връзката си с Топлофикация и ползват с най-голямо удоволствие врялата течаща вода от собствените им бойлери.

Ако мениджърите още в началото на стъпването на пазара в България бяха преосмислили тяхната ИМПЕРАТИВНО- МОНОПОЛНА (изгодна за времето си) МАРКЕТИНГОВА стратегия, днес никога нямаше да достигнат до там - да започнат да рекламират полу-топлата си вода чрез Facebook и други неприлягащи на репутацията на Австрийската компания, средства за масова реклама."

Николай Славков
Управител

Бенефит България Консулт ЕООД