Бенефит България Консулт лого


ПОВЕЧЕ ИДЕИ ЗА БЪЛГАРСКИЯ БИЗНЕС ЗА РАЗВИТИЕ, ФИНАНСИРАНЕ, ДОПЪЛНИТЕЛНИ КАПИТАЛИ ЗА БИЗНЕСА ЧРЕЗ ПРЕКИ ИНВЕСТИЦИИ И ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС

СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА
> ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА, НО НЕ ЗА ДЪЛГО...

Фирмите в България да не задържат семплотата твърде за дълго в бизнеса, а да се опитат да ИНОВИРАТ и запознаят по нов начин следващите поколения с техните продукти, защото новите поколения въобще няма да се интересуват коя е била любимата майонеза на родителите, бабите и дядовците им. Ако НЕ СЕ ИНОВИРА, за да се ПРЕДСТАВИ НА МЛАДИТЕ и ПОДРАСТВАЩИ ПОКОЛЕНИЯ ПРОДУКТА И МАРКАТА ПО НОВ НАЧИН, те ще подминат рафта в супермакета и, повлияни от все по налагащата се обща тенденция за така наречения "ограничен на калории" стил на живот или просто повлияни от модернизма на НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД, с лека ръка ще посегнат към майонезата на HEINZ, която според тях щом е чужда е и новаторска и здравословна. Любимите продукти на "бейби бумарите в България" и още няколко поколения след тях в следващите години ще бъдат във фазата на плавно затихване, а заедно с това ще "затихнат" и оборотите на фирмите, които ги произвеждат.

> ЗАДРЪЖТЕ СЕМПЛОТАТА В БИЗНЕСА И Я ПРЕДСТАВЕТЕ ПО НОВ, МНОГО ПО-ИНТЕРЕСЕН И ИНОВАТИВЕН НАЧИН НА СЛЕДВАЩОТО ДИГИТАЛНО ПОКОЛЕНИЕ!

"...един добър пример за това е опитът на българска фирма, която неистово има желанието да възобнови бившата марка велосипеди "БАЛКАН". Прекалено водени от семплотата и надявайки се на НОСТАЛГИЯТА като маркетингов подход, мениджърите наивно са забравили факта, че още поколенията на 80-те вече бяха влюбени "до уши" в марката велосипеди BMX, която им бе небрежно подхвърлена от един единствен детски филм, наречен /ИЗВЪНЗЕМНОТО/. Свободомислещите егоцентрични, независими от монопола, твърде дигитализирани нови поколения в България въобще няма да им "ПУКА" кои са били любимите стоки и продукти на техните предшественици."

- Николай Славков / Бенефит България Консулт ЕООД

МЕНИДЖМЪНТ, СПЕЦИАЛИСТ БИЗНЕС РАЗВИТИЕ
> ОПРАЗНЕНАТА СКАМЕЙКА НА МЕНИДЖМЪНТА

Ако на скамейката на мениджмънта не седят точните специалисти за Развитие на Бизнеса, означава, че не сте се доверили и не сте платили достатъчно на този, на когото трябва. Всички предприемачи в България желаят за фирмите им да работят най-добрите специалисти, за завземане на нови пазари в България и Чужбина, но много малко от тях са готови да се доверят на тези, на които трябва и да заплатят толкова, колкото е необходимо за развитието на техния бизнес. АКО ЕДНА РАБОТА НЕ Е СВЪРШЕНА КАКТО ТРЯБВА, ОЗНАЧАВА, ЧЕ ЗА НЕЯ НЕ Е БИЛО ДОСТАТЪЧНО ДОБРЕ ЗАПЛАТЕНО.

> ЗАПЪЛНЕТЕ ПРАЗНАТА СКАМЕЙКА НА МЕНИДЖМЪНТА С ПРАВИЛНИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА БИЗНЕСА И, АКО Е НЕОБХОДИМО, СЕ "БРЪКНЕТЕ" В ДЖОБА ПО-НАДЪЛБОКО!

"За да намерите печеливш подход за развитието на бизнеса, за да се свържете с ключови партньори от Вашия бранш от Европа и Света (които да Ви представят пред други още по-влиятелни и престижни техни съдружници), за да изградите нови, дългосрочни бизнес отношения и за да получите изгодни сделки директно от най-големите Европейски и Световни фирми от Вашия сектор, се изискват хора с много сериозно желание, солиден опит и доза /личен финансов интерес/.

Необходими са хора, които да са готови да работят за Вас и Вашия бизнес не само днес, утре, месец, два или година занапред, а за много по-дългосрочен период.

Такива хора - специалисти с опит, с всеотдайност, с готовност да работят 24 часа - 7 дни в седмицата, в никакъв случай няма да откриете на трудовия пазар, дори и с най-примамливото заплащане."

- Николай Славков / Бенефит България Консулт ЕООД


ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС, ДРУЖЕСТВЕНИ ДЯЛОВЕ / Николай Славков /
> АВТОГОЛ ЗА БИЗНЕСА

В случай, че един ден се наложи на Лидерите, Акционерите или Собствениците да продадат част от търговските дялове или целия бизнес на Инвеститори, Потенциални Купувачи или на Техни Бъдещи Партньори, НИКОГА да не правят огромната грешка с лека ръка да позволят на отсрещната страна да оцени бизнеса им (търговската марка, досегашния им дългогодишен скъпо струващ положен личен труд, собственото им име и идентична значимост и неповторим талант, бъдещите печеливши планове и стратегии и, най-вече, трудно завоюваните дългогодишни бизнес връзки с партньори и клиенти) за "ЖЪЛТИ СТОТИНКИ" или почти само на еквивалента на задълженията към кредитните финансови институции и бъдат лесно убедени в това, че компанията им едва ли не "НЯМА НИКАКВА ПАЗАРНА СТОЙНОСТ" и позволят да бъдат сериозно обезличени, крайно обезценени и по този начин САМИ СИ ВКАРАТ АВТОГОЛ. Нека никога не забравяме всеизвестните бизнес изказвания: "Една сделка е добра, когато и двете страни смятат, че са направили компромис" или "Понякога най-добрата сделка (инвестиция) е тази, която не си направил"

> КЪМ ВРАТАТА НА ОТСРЕЩНАТА СТРАНА

ЕЛЕГАНТНИЯТ ГОСТ, ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС
> НАЙ-ЕЛЕГАНТНИТЕ РЕШЕНИЯ ЗА БИЗНЕСА

ПРЕДИМСТВОТО ДА ЗНАЕШ ТОЧНО КОГА ДА СИ ТРЪГНЕШ ОТ ПРАЗНЕНСТВОТО (ПАРТИТО).

Ако в сектора, в който оперира бизнесът
, е станало твърде пренаселено от новопоявили се конкуренти, задкулисни контрагенти с неясни бизнес цели, дългогодишни корумпирани административни служители ("приятели на бизнеса") и заробващи банкери, обещаващи нисколихвени заеми, собствениците/акционерите да знаят, че има сигурен изход и много добро ЕЛЕГАНТНО РЕШЕНИЕ за техния бизнес и дори нещо повече...

ДА ЗНАЕШ ТОЧНО КОГА ДА СИ ТРЪГНЕШ ОТ ПРАЗНЕНСТВОТО (ПАРТИТО) Е СЪЩОТО, КАТО ДА ЗНАЕШ КОГА ТОЧНО, НАВРЕМЕ И В КОЙ МОМЕНТ ДА СЕ ОТТЕГЛИШ ОТ БИЗНЕСА.

>ПОВЕЧЕ ЗА ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС И ТРУДНИТЕ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ


ЗА ИСТОРИЯТА И БЪДЕЩЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ БИЗНЕС
> ИСТОРИЯТА НА БЪЛГАРСКИЯ БИЗНЕС СЕ КОНВЕРТИРА В ИЗМЕРИМО БЪДЕЩЕ

ИСТОРИЯТА ВИНАГИ Е ВДЪХНОВЯВАЛА БЪДЕЩЕТО. БЪЛГАРСКИТЕ ЛИДЕРИ ДА БЪДАТ БДИТЕЛНИ ЗА НОВИТЕ БИЗНЕС ИДЕИ И СТРАТЕГИИ, КОИТО МОГАТ ДА ИЗСКОЧАТ ОТ МИНАЛОТО.
Независимо от краткия ни посткомунистически бизнес период (в сравнение със 300 годишното световно финансово минало) и българската финансова история може да се "похвали" с примери за маниакална човешка лудост за бърза и лесна печалба. Зрели мъже и жени наивно инвестираха всичките си дългогодишни спестявания, необмислено залагаха фамилни имоти, теглеха безумни кредити само и само да започнат бизнес в периода на така наречения "възход" на българската икономиката. Това добре се визира по време на финансовата криза (1996г.-1997г.), строителния бум (2005г.-2008г.), издутия енергиен балон на възобновяемите източници и набързо фалиралата банка КТБ. От създаването на първите модерни корпорации отпреди повече от 300 години, светът е свидетел на множество финансови мании в световната икономика добре известни на всички:
- Холандската Тулипомания (1634г.-1637г.) - (The buble act) (1720 г.) - Британската Железопътна Мания (1840 г.) - Масивната спекулация (1929 г.) - Така наречената Nifti Fifty (1970 г.) - Японският бъбъл (1980 г.) и още много други финансови мании - всички завършили в сълзи.
Финансовата история, за съжаление, занапред ще продължи да се повтаря и оказва пряко влияние върху Българската икономика, затова всеки амбициозен човек на бизнеса е добре винаги да има едно на ум и се съобразява с нея. Това особено важи за тези, които се занимават със счетоводство - езика на бизнеса и статистиката - инструмента, който ни учи да анализираме правилно вероятностите и риска. ЛИДЕРИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ БИЗНЕС Е ДОБРЕ ДА ПОМНЯТ, ЧЕ РИСКЪТ Е ПОВЕЧЕ ОТ ЗАПЛАШИТЕЛЕН, КОГАТО Е НЕЗАБЕЛЕЖИМ, ОТКОЛКОТО, КОГАТО Е НАЯВЕ. ТРЯБВА МНОГО ВНИМАТЕЛНО ДА ДЪРЖИМ ПОД ОКО И АНАЛИЗИРАМЕ НЕОТДАВНАШНАТА БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ИСТОРИЯ И ПО-ЧЕСТО ДА СИ ПРИПОМНЯМЕ СВЕТОВНАТА, ЗАЩОТО ТОЧНО ОТ ТАМ МОГАТ ДА ИЗСКОЧАТ ЕДНИ ОТ НАЙ-ПЕЧЕЛИВШИТЕ ИДЕИ И СТРАТЕГИИ ЗА БЪДЕЩЕТО НА ВСЕКИ ЕДИН БЪЛГАРСКИ БИЗНЕС.

> ОТ ИСТОРИЯ КЪМ БЪДЕЩЕ

ВЯТЪРЪТ НА ПРОМЯНАТА
> КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС

Бизнесът да е конкурентоспособен е едно нещо, а да остане такъв за по-дълго време е съвсем друго нещо. Да се помогне на българските фирми да придобият допълнителни конкурентоспособни атрибути, за да останат в челните позиции на непрестанно увеличаващите се турбулентни пазари в България и Чужбина.

> ВЯТЪРЪТ НА ПРОМЯНАТА В БИЗНЕСА ВЕЧЕ СЕ УСЕЩА ⋞

ЛОКУМ - СЛАДКИ ВРЕМЕНА
> На Стари Лаври - Нов Берекет или от Обикновен Локум до Българска Фондова Борса

НИЕ НЯМА ДА ПРЕСТАНЕМ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ДА СИ ПОХАПВАМЕ ОТ СТАРИЯ ОБИКНОВЕН ЛОКУМ В НЕВЕРОЯТНАТА РЕТРО ОПАКОВКА НА "ЛОКУМЕНАТА РОЗОБЕРКА" ОТ ВРЕМЕТО НА "СЛАДКИЯ" СОЦИАЛИЗЪМ, ОБЛИЗВАЙКИ ПРЪСТИТЕ НА РЪЦЕТЕ СИ ОТ ПУДРАТА ЗАХАР, ПОЛЕПНАЛА ПО НЕДОБРЕ ПОДРЕДЕНИТЕ В ПЛАСТМАСОВА БЯЛА ТАРЕЛКА И ЗАЛЕПНАЛИ ЕДИН ЗА ДРУГ ЦВЕТНИ ЛОКУМЕНИ ПАРЧЕТА, НО ТЕХНИТЕ ЛИДЕРИ СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПРЕСТАНАТ ДА ХВЪРЛЯТ БЯЛ "НАПУДРЕН" ПРАХ В ОБЩЕСТВЕНОТО БИЗНЕС ПРОСТРАНСТВО ЗА "ГРАНДИОЗНИТЕ" СИ НАМЕРЕНИЯ И ИЗСМУКАНИ ОТ ПРЪСТИТЕ НАЧИНИ ДА УВЕЛИЧАТ КАПИТАЛА И НАБАВЯТ СВЕЖО ФИНАНСИРАНЕ ЗА ДРУЖЕСТВОТО СИ ЧРЕЗ ИЗДАВАНЕТО НА ЕМИСИЯ КОНВЕРТИРУЕМИ ОБЛИГАЦИИ за до 30 000 0000 лв., ПОСЛЕДВАНИ ОТ РАЗДАВАНЕ НА АКЦИИ (Stock DIVIDENT) на Българската Фондова Борса. (цитирано от INVESTOR.BG)

> ВИЖ СТАТИЯТА ТУК (INVESTOR.BG)

Прекалено мотивирани от доста слабо представящата се напоследък Българска Фондова Борса, вместо да бълват ЗАХАРОСАНИ НАМЕРЕНИЯ в наситеното ( и без това) с твърде много помпозна информация Българско бизнес общество,по добре да запретнат ръкави и потърсят ИСТИНСКИ възможности за ДОПЪЛНИТЕЛНИ ИНВЕСТИЦИИ от Реални Партньори / Инвеститори, Нови Пазари извън България, тотално се ориентират към нов пазарен сегмент като се опитат да привлекат и спечелят дълготрайно вниманието на бъдещото ново поколение "Z" - ET с ИНТЕРЕСНИ ПЕЧЕЛИВШИ ПРОДУКТИ, а не с лечебни иновативни карамелени бонбони с незнайно (неопределено) лечебно действие, с които така възхваляват новия си спечелен проект по оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (2014-2020 г) и получената безвъзмездна помощ от близо 2 500 000 лв. Не една или две фирми досега са получили подобно финансиране за подобни суми. (цитирано от INVESTOR.BG) (цитирано от INVESTOR.BG)

> ВИЖ СТАТИЯТА ТУК (INVESTOR.BG)

Ние имаме смелостта да поздравим "Умовете" в компанията, които са взели тези амбициозни, смели и съдбоносни за бъдещето на фирмата бизнес решения за ИЗДАВАНЕТО НА ЕМИСИЯ КОНВЕРТИРУЕМИ ОБЛИГАЦИИ на Българската Фондова Борса, но нека все пак Лидерите не забравят, че в един от техните цехове все още се произвежда Локум и то от най-обикновения.

А от слабо информиран за боравене с финансови борсови инструменти български народ, на който се предлага от най-обикновения и евтин Локум, ГОЛЯМА ПЕЧАЛБА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ТЪРСИ И ОЧАКВА.

Единственото, което може да направят е отново да седнат удобно върху СТАРИТЕ СИ ЛАВРИ и ДА МЕЧТАЯТ ЗА ДОБЪР БЪДЕЩ ПЕЧЕЛИВШ БЕРЕКЕТ или да ЗАЛОЖАТ НА ПРЕКИТЕ ИНВЕСТИЦИИ.

> ЗАЛОЖИ НА ПРЕКИТЕ ИНВЕСТИЦИИ


ЛОЯЛНОСТ В БИЗНЕСА

> СТОПАНИТЕ НА БИЗНЕСА ДА ПРЕБОРЯТ ИЛЮЗИЯТА ЗА ЛОЯЛНОСТ

Мислили ли са някога ОТГОВОРНИТЕ за бизнеса дали техните служители и работници трябва да са много по-лоялни към фирмата? А за обратното, че в даден момент самата фирма трябва да бъде много по-лоялна към нейните служители и работници? А за ЛОЯЛНОСТТА към банката кредитор или ЛОЯЛНОСТТА към нейните доставчици? Лоялността е другият начин да получиш нещо, което в противен случай е невъзможно да получиш. ИЗКРИВЕНАТА И ПОГРЕШНО РАЗБРАНА ИЛЮЗИЯ ЗА ЛОЯЛНОСТ ВИНАГИ ЗАСТАВА НА ПЪТЯ НА ВСЯКА ЕДНА ДОБРА БИЗНЕС ПРАКТИКА. / Пример 1: РАБОТНИК / СЛУЖИТЕЛ ДЪРЖИ РАБОТОДАТЕЛЯ КАТО ЗАЛОЖНИК / Кой работодател ще държи толкова много на работник или служител, който е бил твърде дълго лоялен към фирмата, но, за съжаление, отдавна е спрял да допринася с каквото и да е било за бизнеса, поради ред причини - възраст, липса на приспособяване към новото, изостанало мислене, пълна изолация от технологичния свят или друго? Пример 2: БАНКАТА ДЪРЖИ КЛИЕНТА СИ КАТО ЗАЛОЖНИК / Кой банкер досега е обещавал, че след като клиентът до този момент е бил толкова изпълнителен и ЛОЯЛЕН към неговата банка, в най-трудните му (финансови) времена ще застане твърдо зад него и ще отвърне със същата предана ЛОЯЛНОСТ?

> ТОВА СА ФОРМИ НА ПОГРЕШНО РАЗБРАНО ВЪЗПРИЯТИЕ ЗА ПОНЯТИЕТО ЛОЯЛНОСТ

"Изискващата твърде много лоялност от своите потребители Австрийска компания EVN днес отчайващо се опитва да рекламира в социалната мрежа Facebook и рекламния вестник на Kaufland предлаганата от тях цена - 10 лв. за кубик ПОЛУ-ТОПЛА вода на своите бивши клиенти, които вече отдавна са премахнали връзката си с Топлофикация и ползват с най-голямо удоволствие врялата течаща вода от собствените им бойлери. Ако мениджърите още в началото на стъпването на пазара в България бяха преосмислили тяхната ИМПЕРАТИВНО - МОНОПОЛНА (изгодна за времето си) МАРКЕТИНГОВА стратегия, днес никога нямаше да достигнат до там - да започнат да рекламират полу-топлата си вода чрез Facebook и други неприлягащи на репутацията на Австрийската компания средства за масова реклама."

- Николай Славков / Бенефит България Консулт ЕООД

НОВИЯТ "C E O" НА БЪЛГАРИЯ
> Новият ПРЕЗИДЕНТ и Изпълнителен Директор на Държавата встъпи в длъжност.

Сега е времето той да получи нови инструкции от БОРДА НА ДИРЕКТОРИТЕ на Българския Бизнес за ВИСШ ПИЛОТАЖ с много точни маневри - лупинги и свредели по вертикалната и хоризонталната плоскост и СЕРИОЗНО СЕ ПОДГОТВИ да поеме НАЙ-УСПЕШНИЯ си летателен курс: - ДА НАСОЧИ БЪЛГАРИЯ заедно с нейната Пазарна Икономика в една единствена посока: ПОВЕЧЕ БИЗНЕС, ПОВЕЧЕ ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ и ПОВЕЧЕ ПРЕКИ ЧУЖДИ ИНВЕСТИЦИИ.

- ДА ДАДЕ ОТВОРЕНА ПИСТА на Българския Бизнес за Ново Развитие, Нова Търговия, Нови Преки Чужди Инвестиции и, най-вече, СВОБОДЕН КОРИДОР с безусловна подкрепа за широкоскроените новомислещи Български Предприемачи и техните големи бизнес амбиции за Нови Партньорства и Съдружия с всяка една държава по света - БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ.

> ЗАТЕГНИ КОЛАНИТЕ ЗА ИЗЛИТАНЕ

БИЗНЕС РАЗВИТИЕ, ИНВЕСТИЦИИ, ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС

> В бясната надпреварата за челните места в българската пазарна икономика, бизнесът и неговата уникална марка трябва да са символ само на едно:

THE CREATORS (ORIGINATORS) MUST KNOW THAT THEIR BUSINESS MAY GROW BEYOND THEIR EXPECTATIONS.

> SEE HOW


ЗАЛОЖЕН НА КАРТА
> Ako e заложен на карта, колко дълго ще удържи Вашият бизнес?

Ако мечтата за Вашия бизнес е един ден да заработи с изцяло собствен капитал, сега е точният момент да започнете. Всички възможности са пред Вас и са налице!

От Бенефит България Консулт не се и съмняваме, че Вашата любима Банка / Кредитор няма да подкрепи всички Ваши бизнес идеи без изключение, напротив, ще Ви подкрепи, и то с огромен ентусиазъм, но се опасяваме, че, за да развиете и наберете СЕРИОЗЕН МОМЕНТУМ за всяка една Ваша блестяща бизнес идея, ще имате нужда много повече от "ФИНАНСОВОТО ПРИЯТЕЛСТВО" с класическия модел за финансиране - Вашата Банка/Кредитор.

Помислете за истинска промяна ДНЕС и потърсете други алтернативи и възможности, които в момента са пред Вас налице и повярвайте във Вашия бизнес, че може да бъде изключително успешен и без постоянната намеса на "стария и познат модел на финансиране" - Вашата Банка/Кредитор. Ако досега не се е случвало, направете така, че поне веднъж в своето съществуване бизнесът да заработи със СОБСТВЕН НАЛИЧЕН КАПИТАЛ.

ЗА ДА ПОСТИГНЕТЕ ТОВА, ТАЙНАТА Е ДА ПАРТНИРАТЕ С НАДЕЖДЕН СЪДРУЖНИК С "ДЪЛБОК ПОРТФЕЙЛ" - БЕЗ ЛИМИТИ И ОГРАНИЧЕНИЯ В КАПИТАЛОВИЯ РЕСУРС
.

Поради някаква "лихвена" причина Вашият дългогодишен познат модел на финансиране, т.е. Вашата Банка / Кредитор НЯМА НИКАКЪВ ИНТЕРЕС ВИЕ ДА ЗНАЕТЕ ТОВА,ЧЕ...

> ИНВЕСТИТОРИТЕ СА ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ ПРЕД БАНКАТА КРЕДИТОР

НЕПРОДУКТИВНИ ВРЪЗКИ В БИЗНЕСА
> ДА СЕ СРЕЖАТ ЗАВИНАГИ СТАРИТЕ НЕПРОДУКТИВНИ ВРЪЗКИ В БИЗНЕСА

ЗАЕДНО В КОЛАБОРАЦИЯ ЗА ОТКРИВАНЕ ИСТИНСКИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА БИЗНЕСА. Собственици, Управители и Мениджъри на фирми да срежат веднъж завинаги старите непродуктивни връзки и да поемат нови възможности за откриване истинския потенциал на техния бизнес. СОБСТВЕНИЦИТЕ, УПРАВИТЕЛИТЕ И МЕНИДЖЪРИТЕ ДА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ТЪРСЯТ НАЙ-ДОБРОТО ЗА БИЗНЕСА И ДА ОТВОРЯТ ВРАТИ ЗА КОЛАБОРАЦИЯ С НОВИ ПАРТНЬОРИ С ПО-ШИРОК СПЕКТЪР ОТ ВЪЗМОЖНОСТИ.

> КОЛАБОРИРАЙ НАНОВО

ДОКОСНИ ЛЪВА
> ИНВЕСТИТОРИТЕ ИЗБИРАТ СМЕЛИТЕ И РЕШИТЕЛНИ ЛИДЕРИ - ПРЕДПРИЕМАЧИ

ДА ВДЪХНОВИМ НОВИ НИВА ЗА УСПЕХИ НА БИЗНЕСА ! Българските Предприемачи ДА НЕ СЕ СТРАХУВАТ ДА ГЛАСУВАТ ДОВЕРИЕ НА ВЪНШНИ ЕКСПЕРТИ за набиране на инвестиции и допълнителни капитали за техния бизнес.

> ДОКОСНИ ЛЪВА


ОТПЕЧАТЪКЪТ НА БИЗНЕСА
> ОТПЕЧАТЪКЪТ НА БИЗНЕСА ВЪВ ВРЕМЕТО

"Всеки един голям български бизнес е оставил непоправим отпечатък в историята на нашата българска икономика и независимо от тежките години на прехода много от тях и до днес продължават да носят оригиналната мисия, закодирана с много позитивна енергия още от началото на тяхното сътворение. Независимо дали в бизнеса ще се инвестира или преструктурира, днешните Български Лидери са длъжни да припомнят миналото и направят така, че бизнесът им да остави ярка отличителна следа и сериозен отпечатък в пространството на пазарната икономика не само в България, а и по целия свят."

- Николай Славков / Бенефит България

ТЕКСИМ / КРЕМИКОВЦИ / НЕФТОХИМ

БУЛГАРПЛОД / БУЛГАРТАБАК / СОМАТ

ТЕХНОИМПЕКС / ХИМИМПОРТ / БАЛКАН ФАРМА

СОФАРМА / ВИДИМА / АЛЕН МАК ПЪРВИ МАЙ

СЕРДИКА / СВОГЕ / ВМЗ СОПОТ
и много др.

> БЕНЕФИТ БЪЛГАРИЯ

НАЙ-ДОБРИЯТ В БИЗНЕСА

> ВМЕСТО БИЗНЕСЪТ ДА СЕ ФОКУСИРА ДА БЪДЕ ПЪРВИ В СВОЯ СЕКТОР, ПО-ДОБРЕ ДА СЕ ФОКУСИРА ДА Е МНОГО ПО-ДОБЪР, ОТКОЛКОТО Е В МОМЕНТА.

Всяка фирма си има своя собствен предел на развитие и в повечето случаи Водещите на Бизнеса, непознавайки достатъчно истинските нужди на пазара заедно с недобрата преценка за собствените си възможности, прекалено обсебени от фикс идеята да бъдат първи в сектора, в който оперират, се насочват към развитие на своя бизнес в много погрешната посока, вместо да предприемат преструктуриране, приспособяване, коопериране и съвместно сътрудничество - без допълнителни усложнения като нови "ГРАНДИОЗНИ" проекти и бизнес планове, обвързани с дългосрочно банково или друго кредитиране, както и несигурни обещания за бъдещи (ниско-печеливши) сделки. ВОДЕЩИТЕ НА БИЗНЕСА ДА ПРЕЦЕНЯТ ВНИМАТЕЛНО СВОЯ РЕАЛЕН ПРЕДЕЛ НА ВЪЗМОЖНОСТИ И ПОМИСЛЯТ ЗА ДРУГА, ПО-РАЗЛИЧНА ПОСОКА ЗА ПОЕТАПНО И МНОГО ПО-СИГУРНО РАЗВИТИЕ ЗА ТЕХНИЯ БИЗНЕС. Много бизнеси не само по света, а и у нас - в България, са успели и оцелели досега, именно защото отдавна са разбрали (са се примирили), че са достигнали своя достатъчен предел и нямат никаква нужда от повече развитие, още по-малко да гонят ПЪРВО МЯСТО в своя икономически сектор. ПРЕДИ ДА ПОМИСЛЯТ ЗА КАКВОТО И ДА Е РАЗВИТИЕ, ВОДЕЩИТЕ НА БИЗНЕСА ДА СЕ ЗАЕМАТ СЕРИОЗНО И МНОГО ДОБРЕ ДА ПРОУЧАТ ПАЗАРА.

> ПЪРВО ПРЕСТРУКТУРИРАЙ, ПОСЛЕ РАЗВИВАЙ


ЛЕСНО Е
> БИЗНЕСЪТ ДА ПРОДЪЛЖИ НАПРЕД, НЕ НАЗАД

За да успеят да преобразят бизнеса във високо ефективен и самостоятелно печеливш субект (без задължително банково финансиране и помощни програми за развитие на бизнеса), на бизнес лидерите в България НЯМА ДА Е ЛЕСНО. С Бенефит България Консулт и Инвеститори, проявяващи интерес към ориентирани за растеж фирми, активно опериращи в българската пазарна икономика, диференциращи се с положителни финансови показатели и значителни нива на свободни парични потоци, със стабилни позиции на пазари в България и Чужбина и мотивирани собственици / акционери с високи цели за развитие на бизнеса от Национално до Европейско / Световно ниво, ЩЕ БЪДЕ ПОВЕЧЕ ОТ ЛЕСНО. Приложимият избор за собствениците и лидерите измежду това БИЗНЕСЪТ ДА ОСТАНЕ В ЗАСТОЙ или ДА СЕ ВЪРНЕ НАЗАД, ще бъде само един: ДА ПРОДЪЛЖИ НАПРЕД
Да посрещнат новите предизвикателства на силно зависимата от Европа българска икономика, високата кредитна зависимост от банкови институции и все по-нарастващата нужда от фирми (последователи и изпълнители), вместо от фирми, свободно развиващи се като самостоятелни и независими бизнес субекти, стремящи се към лидерство в национален и световен мащаб - ЩЕ БЪДЕ ВАШАТА МИСИЯ.
Да съдействаме на фирми с положителни финансови показатели, със стабилни позиции на пазари в България и Чужбина и с перспектива в проспериращ икономически сектор да развият бизнеса си от Национално до Европейско/Световно ниво и получат допълнително финансиране от Инвеститори, Частни Инвестиционни Фондове и Инвестиционни Компании от България и Чужбина - ЩЕ БЪДЕ НАШАТА МИСИЯ.

> ЛЕСНО Е

ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС
> НЯКОЛКО ВЪПРОСА ЗА БИЗНЕСА

> ПОВЕЧЕ ЗА ПРОДАЖБА НА БИЗНЕС

ДА СЕ ПРЕДВИДИ БЪДЕЩЕТО НА БИЗНЕСА

> ДА ПРЕДВИДИМ И СЕ ПОДГОТВИМ ЗА БЪДЕЩЕТО НА БИЗНЕСА

"Лидерите - собствениците на бизнеси в България (независимо от възрастта си) да се опитат да бъдат по-сериозни в намеренията си да придобият нови качества за личностното си развитие, качества, с които да могат по-добре да разбират хората, с които работят, и по специално да разбират хората, които имат сериозно влияние в сферата на бизнеса.

Всички предприемачи добре знаят, че не могат да управляват ефективно хора, които не познават добре и хора, които са пропуснали да опознаят като личности.

Невъзможно е да се създаде ръст на един бизнес без да има ръст на лидерството в бизнеса, или казано по друг начин, не може да се оцени един бизнес що за бизнес е, без да се прецени на какво ниво са лидерите - собствениците на бизнеса.

Собствениците на бизнеси в България да се опитат да използват различни възможности, за да се трансформират в още по-усъвършенствани лидери, за да могат не само да предвиждат бъдещето на бизнеса си, а и да имат сериозното влияние и сила да го променят."

- Николай Славков / Бенефит България


> ЗА БЪДЕЩЕТО НА БИЗНЕСА

ПО-ДЪЛГОСРОЧНО ЗА БИЗНЕСА
> Aкo e заложен на карта, колко дълго ще удържи?

Независимо дали е малка, средна, голяма компания или е мащабна фирма от национална значимост, собствениците да се опитат да погледнат малко по-напред за бизнеса, а акционерите внимателно преосмислят капиталовите си вложения.

> ВГЛЕДАЙТЕ СЕ ОЩЕ ПО-НАПРЕД, ДЪЛГОСРОЧНО ЗА БИЗНЕСА